20820 سامانه نیازمندی های آنلاین
20820 سامانه نیازمندی های آنلاین

 

ثبت اگهی رایگان
ثبت اگهی رایگان

تبلیغات اینترنتی ثبت اگهی ارزان

تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در Sephora تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]

ثبت اگهی رایگان
ثبت اگهی رایگان

مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در Sephora تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در  تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را درتبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان تبلیغات آنلاین بحث مقاله زبان PDF را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در Sephora تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.   را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در Sephora تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم. تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.را دانلود کنید تماشا کردن ویرایش کنید تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. [1] تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی AutoZone در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در Sephora تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم. یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی (از جمله تبلیغات بنری وب)، و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به‌طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.[2]
مانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل یک ناشر است که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند و یک تبلیغ کننده که تبلیغات را برای نمایش در محتوای ناشر ارائه می دهد. سایر شرکت‌کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و قرار دادن نسخه تبلیغاتی کمک می‌کنند، یک سرور تبلیغاتی که از نظر فناوری آگهی را ارائه می‌کند و آمار را دنبال می‌کند، و شرکت‌های وابسته تبلیغاتی که کارهای تبلیغاتی مستقل برای تبلیغ‌کننده انجام می‌دهند. در سال 2016، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و پخش تلویزیون پیشی گرفت. [4] و برآوردهای تحقیقاتی از هزینه تبلیغات آنلاین در سال 2019، آن را 125.2 میلیارد دلار در ایالات متحده نشان می دهد که حدود 54.8 میلیارد دلار بیشتر از هزینه تلویزیون (70.4 میلیارد دلار) است.[5] بسیاری از شیوه های رایج تبلیغات آنلاین بحث برانگیز هستند و در نتیجه به طور فزاینده ای مشمول مقررات شده اند. بسیاری از کاربران اینترنت نیز تبلیغات آنلاین را مخل می دانند[6] و به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به مسدود کردن تبلیغات روی آورده اند. درآمدهای تبلیغات آنلاین نیز ممکن است به اندازه کافی جایگزین جریان درآمد ناشران دیگر نشود. کاهش درآمد تبلیغات باعث شده است که برخی از ناشران محتوای خود را پشت دیوارهای پرداخت قرار دهند.[7]
تبلیغات آنلاین چیست؟ تبلیغات آنلاین هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نمایش داده می شود. این بدان معناست که می تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، در دستگاه های تلفن همراه و حتی در ایمیل ظاهر شود. تبلیغ‌کنندگان باهوش به دلایل مختلفی از این انجمن برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند: نسبتاً ارزان است به مخاطبان گسترده ای می رسد می توان آن را برای اندازه گیری موفقیت (یا شکست) ردیابی کرد می توان آن را برای یک مخاطب هدف شخصی سازی کرد در واقع، تبلیغات آنلاین تنها در حال افزایش است، زیرا راه‌های جدیدی برای بازاریابان ظاهر می‌شود (تبلیغات را در نظر بگیرید که از طریق پیام‌های متنی یا پیام‌های بازاریابی ارائه شده به کاربران در یک منطقه خاص ارائه می‌شوند، که به عنوان هدف‌گذاری جغرافیایی شناخته می‌شود). اما، در حالی که برخی از تبلیغات کمتر رایج هستند یا به تازگی مورد توجه قرار می گیرند، بسیاری از تبلیغات وجود دارد که هر روز چندین بار در معرض آنها قرار می گیریم. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم. انواع تبلیغات آنلاین چه در حال گشت و گذار در وب باشید یا صرفاً ایمیل خود را چک کنید، واقعاً نمی توانید از تبلیغات ارائه شده در یک محیط دیجیتالی دور شوید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع آن آورده شده است. تبلیغات نمایشی احتمالاً قدیمی‌ترین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی، همه چیز از بنرها در هر شکل و اندازه گرفته تا تبلیغات متنی مرتبط با محتوای یک صفحه ظاهر می‌شود. ممکن است یک تبلیغ نمایشی ثبت اگهی رایگان در یک وبلاگ محبوب خودرو یا یک آگهی بنری که جدیدترین محصولات را در ثبت اگهی رایگان تبلیغ می‌کند، در وبلاگ زیبایی یا لوازم آرایشی محبوب بیابید. تبلیغات ایمیل تبلیغات ایمیلی به قدری شکل محبوب بازاریابی آنلاین است که بسیاری از مصرف کنندگان حتی فکر نمی کنند که تبلیغات باشند. صندوق ورودی خود را باز کنید و احتمالاً تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که خدمات جدید ارائه دهنده کابلی خود را تبلیغ می کند، پیشنهادات ویژه لباس های کودکان از Macy’s یا جدیدترین ابزار تلفن همراه سامسونگ یا اپل. تبلیغات ایمیلی گاهی اوقات به صورت کوپن یا خبرنامه ارائه می شود. تبلیغات بومی سپس تبلیغات بومی وجود دارد که در قالب یک پست حمایت‌شده پنهان می‌شوند: برای مثال، Virgin Mobile در حال انجام پستی با عنوان «6 متن برای کپی کردن و چسباندن برای جدا شدن با دیگران مهم» در Buzzfeed یا به شکل یک آگهی تبلیغاتی، یک آگهی آنلاین (و گاهی اوقات چاپی) که برای شبیه به محتوای سرمقاله طراحی شده است، اما محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. Airbnb یک آگهی بومی موفق با نیویورک تایمز قرار داد و مسیر مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده را در جزیره الیس ردیابی کرد. جالب و آموزنده است و Airbnb را به روشی محتاطانه با یک آرم کوچک در بالا تبلیغ می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی چه فیس بوک، توییتر یا یوتیوب، پیام های بازاریابی در همه جا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. از تبلیغات فیسبوک گرفته تا توییت‌های حمایت‌شده و تبلیغاتی که بین ویدیوهای یوتیوب ظاهر می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی مکان موثری برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبانشان است، زیرا ما زمان زیادی را صرف اسکرول می‌کنیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *