20820 سامانه نیازمندی های آنلاین

کاریابی شغلی یا استخدام چیست؟

وبلاگ

7 اردیبهشت 1402 65 بازدید
20820 سامانه نیازمندی های آنلاین
استحدام

کاریابی شغلی یا استخدام چیست؟

آگهی استخدام اطلاعیه ای است که به افراد اطلاع می دهد که موقعیت شغلی خاصی در دسترس است. این با لحنی جذاب نوشته شده است و حاوی اطلاعاتی نه تنها در مورد موقعیت شغلی، بلکه در مورد شرکت شما و مزایایی است که ارائه می دهید.

تعریف آگهی شغلی

آگهی استخدام، آگهی یک موقعیت شغلی آزاد است.

هدف اصلی یک آگهی استخدام، اطلاع رسانی به متقاضیان شغلی بالقوه در مورد یک فرصت جدید و جذب آنها برای درخواست است.

این با لحنی جذاب نوشته شده است و حاوی اطلاعاتی نه تنها در مورد موقعیت شغلی، بلکه در مورد شرکت شما و مزایایی است که ارائه می دهید.
آیا می خواهید فرصت های شغلی خود را برای کاندیداهای مرتبط تر مشاهده کنید؟
ما آگهی های شغلی شما را در مقابل هزاران نامزد واجد شرایط دریافت می کنیم – تنها با یک کلیک! با یکی از متخصصان محصولات ما تماس بگیرید و بیشتر بیاموزید!

اهمیت آگهی استخدام

یک آگهی شغلی که به خوبی ساخته شده است، نامزدهای عالی شما را هدف قرار داده و جذب می کند و از همه نامزدهای دیگر دفع می کند.

در نتیجه در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید کرد!

آگهی های استخدامی را کجا منتشر کنیم؟

با انتشار آگهی های شغلی خود در این سایت ها دامنه دسترسی خود را افزایش دهید:

سایت شغلی
تابلوهای شغلی آنلاین
رسانه های اجتماعی
خبرنامه
تبلیغات پولی
رسانه های محلی

مترادف آگهی های شغلی

یک آگهی شغلی به نام های زیر نیز شناخته می شود:

آگهی کار
آگهی استخدام
کاریابی و…

چگونه یک آگهی شغلی عالی بنویسیم؟

آگهی شغلی بر اساس شرح شغل برای یک موقعیت شغلی خاص است.

برای شخصیت نامزد شما نوشته شده است.
ساختار آگهی های شغلی

در اینجا ساختار یک آگهی شغلی عالی آمده است:

1. عنوان شغلی

آن را واضح، دقیق و دقیق نگه دارید. از عناوین شغلی نامتعارف و مبهم خودداری کنید – بدون ستاره های راک، جادوگران و نینجاها، لطفا! 🙏😆

2. محل کار

این یکی از معیارهای اصلی جویندگان کار در جستجوی کار است، پس حتما به آن اشاره کنید!

3. مسئولیت های شغلی

آن را ساده نگه دارید و فقط چند وظیفه و مسئولیت کلیدی را ذکر کنید.

4. الزامات شغلی

مدارک لازم مرتبط با تحصیلات، تجربه کاری قبلی، مهارت های فنی و نرم را فهرست کنید.

5. شرکت و حقوق و مزایا

به طور خلاصه شرکت خود را معرفی کنید و بر مزایایی که ارائه می دهید تمرکز کنید. شامل اطلاعاتی در مورد محدوده حقوق، پروژه های هیجان انگیز و امتیازات می باشد.

6. اعمال دستورالعمل

توضیح دهید که یک نامزد علاقه مند باید با چه کسی، چگونه و چه زمانی تماس بگیرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *