تعریف تبلیغات
برای اینکه بفهمیم تبلیغات چیست، ابتدا باید بفهمیم تبلیغات چیست. تعریف تبلیغات صنعتی است که برای جلب توجه عموم به چیزی، معمولاً یک محصول یا خدمات استفاده می شود.
تعریف تبلیغات وسیله ارتباطی است که در آن یک محصول، برند یا خدمات به بیننده ارتقا می یابد تا علاقه، تعامل و فروش را جلب کند. تبلیغات (اغلب به تبلیغات یا تبلیغات کوتاه شده است) به اشکال مختلف، از کپی گرفته تا ویدیوی تعاملی، و تبدیل به یکی از ویژگی های حیاتی بازار اپلیکیشن شده اند.
چرا تبلیغات مهم هستند؟
تبلیغات یک روش تضمینی برای دستیابی به مخاطب است. با ایجاد یک تبلیغ جذاب و صرف هزینه کافی برای دستیابی به کاربران هدف، تبلیغات می توانند تأثیر فوری بر تجارت داشته باشند. این تأثیر را می توان در بهبود تجارت یا افزایش شناخت برند، در میان بسیاری از معیارهای مختلف مشاهده کرد. یک استراتژی تبلیغاتی معمولاً شامل یک برنندبرای اندازه گیری این تأثیر است.
تبلیغات درون برنامه ای چگونه به نظر می رسند؟
تبلیغات درون برنامهای میتواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله متن، بنر، اعلانهای فشاری و تبلیغات ویدیویی قبل یا بعد از پخش. چنین تبلیغات ویدیویی معمولاً حدود 10 تا 15 ثانیه طول می کشد (اگرچه می توانند متفاوت باشند) و معمولاً محصول را در این مدت به نمایش می گذارند. تبلیغات به طور فزاینده ای تعاملی می شود و تعامل بیشتری را برای کاربران در عصر اسکرول فراهم می کند. یکی از این نمونه ها استفاده از پیوند عمیق است، ویژگی که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا کاربران را مستقیماً به یک صفحه نصب با یک کلیک بفرستند. همانطور کههمچنان در فضای تبلیغاتی برجسته می شود، روش های تعاملی خلاقانه ای ظهور می کند، از جمله استفاده از کدهای QR برای هدایت کاربران از تلویزیون خود به منبع تبلیغ در تلفن همراه.